Новини кафедри маркетингу

Новини кафедри маркетингу (64)

В рамках міжнародної діяльності кафедри маркетингу 27 травня відбулася онлайн зустріч з практиком, випускником НАУ, випускником EMBA Rotterdam School of Management Костянтином Воленбовським, який зараз мешкає в Швейцарії.

27 травня 2021 року близько 70 молодих вчених з 4 країн світу взяли участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності».

В конференції в онлайн-форматі взяли участь 19 представників з 6 закладів вищої освіти та різних організацій, серед яких: Академія педагогіки та адміністрації імені Мешка І (м. Познань, Польща); Вища економіко-гуманітарна школа (м. Бєльсько-Бяла, Польща); Батумський державний університет імені Шота Руставелі (м. Батумі, Грузія); Адамський Університет (м. Колката, Індія); Державний університет інфраструктури та технологій (м. Київ); Донецький державний університет управління (м. Маріуполь) та багато учасників з Національного авіаційного університету.

У рамках конференції відбулись засідання п’яти секцій: «Інтернет просування продуктів і брендів», «Сучасні тренди Digital-ринку», «Територіальний маркетинг», «Маркетингові аспекти розвитку «зеленої» економіки», «Стратегії використання інструментів маркетингу».

Конференція стала жвавим дискусійним майданчиком для обговорення питань розвитку глобального маркетингу, учасники задавали питання, а доповідачі відповідали на поставлені питання та пояснювали свої наукові здобутки.

За результатами конференції підготовлено електронний збірник тез доповідей: посилання на Збірник матеріалів «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності».

Студентка Факультету економіки та бізнес-адміністрування – призер загальноуніверситетського фотоконкурсу «До зірок»

Усе навколо завмирає,

Коли вдягаю вишиванку.

Лиш серце радісно палає,

Мов промінь сонця на світанку.

Коли вдягаю вишиванку,

Немов в любові признаюся

Своїй країні ніжно й палко

XVІ літня Універсіада України з тхеквондо (ВТФ) проводиться з метою стимулювання розвитку фізичної культури та спорту, зокрема тхеквондо (ВТФ), у закладах вищої освіти, підготовки до ХХХІ Всесвітньої літньої Універсіади.

 

Дипломом ІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу студентських дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» відзначена випускниця магістратури Факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ Юлія Прокопенко (науковий керівник проф. Смерічевський Сергій Францович)

Науковий онлайн-семінар кафедри маркетингу ФЕБА спільно з Адамаським університетом (місто Калькута, Індія)

Кафедрою маркетингу Національного авіаційного університету 27.04.2021 року було започатковано чудову традицію проведення міжнародних наукових онлайн-семінарів. Перший семінар присвячений актуальній тематиці «Компетенції майбутнього: чого очікує роботодавець та як бути ефективним на сучасному ринку праці» відбувся у співпраці із Адамаським університетом (місто Калькута, Індія). Робочою мовою проведення семінару була англійська.

Семінар виявився ефективною платформою для проведення наукової дискусії для більш ніж 150 представників студентів, аспірантів, викладачів та практиків із України та Індії. Студенти мали змогу спробувати свої сили у представлені результатів своєї дослідницької роботи перед міжнародною науковою спільнотою, а здобувачі третього рівня вищої освіти збагатилися досвідом для проведення подальших дисертаційних досліджень.

Щиро сподіваємося на подальший інтерес наших партнерів та інших зацікавлених сторін до даної наукової ініціативи нашої кафедри.


Із вітальним словом виступили:
Декан Факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету, д.е.н., професор Смерічевський Сергій Францевич
Декан Школи бізнесу та економіки Адамаського університету, Доктор, Професор, Навін Дас
Speakers. Students of the Department of Marketing Faculty of economy and business administration, National Aviation University (Ukraine)
Yulia Lyshilenko and Olga Davydova – MA-124Be
Topic: “Ways of increasing productivity during education process”
Olena Marinina - MA-124Be
Topic: “Challenges of COVID-2019 pandemic: how to stay active student in online environment”
Diana Smolenska - MA-124Be
Topic: “The rules of a successful approach to the interview: the big desire to work or a large body of knowledge”
Neonila Korkh - MA-123B
Topic: “What is highlighted by modern employers - Soft skills or Hard skills?”
Kateryna Tkach and Yelyzaveta Pikul - MA-124Be
Topic: “Effective motivation tips for creative job performing”
Speakers. Students of the School of Business and Economics, Adamas University (India)
Roshan Sah - BBA Batch 2020-21
Topic: “Competencies of the future: what the employer expects and how to be effective on the modern labor market” (own vision)
Sayani Mondal - BBA Batch 2020-21
Topic: “Competencies of the future: what the employer expects and how to be effective on the modern labor market” (own vision)
Susmita Kundu - MBA Batch 2020-21
Topic: “Competencies of the future: what the employer expects and how to be effective on the modern labor market” (own vision)
Aindrila Sanyal - BBA Batch 2019-20
Topic: “Competencies of the future: what the employer expects and how to be effective on the modern labor market” (own vision)
Soumi Bhattacharya - BBA Batch 2018-19
Topic: “Competencies of the future: what the employer expects and how to be effective on the modern labor market” (own vision)
Rajkumar Roy - MBA Batch 2020-21
Topic: “Competencies of the future: what the employer expects and how to be effective on the modern labor market” (own vision)

Модератор семінару: Полоус О.В., к.е.н., доцент кафедри маркетингу ФЕБА

 

20 квітня 2021 року на базі Факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ проведено засідання секції «Цифрові технології – ключі до цифрового майбутнього» у рамках ХV Міжнародноі науково-технічноі конференції «АВІА-2021».


В роботі секції прийняли участь науковці, викладачі та здобувачі вищої освіти факультету.
Серед яких з доповідями виступили й студенти-маркетологи:
1. Горпенко Лєна Сергіївна «Інформаційні технології маркетингу в стратегіі просування послуг авіакомпанії»
2. Кручок Катерина Василівна «Переваги застосування Програми FFP в авіакомпаніях світу»
3. Котовська Наталя Володимирівна "Цифровий розвиток технологій брендингу"
Секційне засідання пройшло на високому організаційному, науково-теоретичному рівні та з великим зацікавленням студентської молоді.
Організатори конференції акцентували увагу на подальшій активізації студентськоі науковоі роботи на кафедрах факультету та визначили шляхи подальшого розвитку студентських наукових досліджень.