Новини кафедри маркетингу

Новини кафедри маркетингу (64)

21 березня викладачі кафедри маркетингу представили Національний авіаційний університет на Всеукраїнській науково-практичній конференції «Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності», що організована та проведена Львівським національним університетом імені Івана Франка, де виступили співорганізаторами.

З 5 лютого по 3 березня 2024 року у аспірантів 2 року навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг» відбулась фахова науково-педагогічна практика.

14 березня 2024 року на кафедрі маркетингу за графіком навчального процесу в аспірантурі НАУ відбулась атестація аспірантів, що навчаються на освітньо-науковій програмі «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг».

Ми горді поділитися успіхом нашого талановитого аспіранта, генерального директора Awery Aviation Software Віталія Смілянця, який 14 березня 2024 року взяв участь у Всесвітньому симпозіумі по вантажним перевезенням IATA у Гонконзі (Китай). Під час конференції Віталій представив доповідь на тему «Впровадження Штучного Інтелекту для покращення процесів вантажних перевезень».

7 березня на кафедрі маркетингу відбулася урочиста зустріч присвячена вшануванню Дня Державного гімну України. Здобувачі мали можливість зануритися до витоків того, чому саме 10 березня, згадавши 1865 р. та публічне виконання цієї патріотичної пісні у Перемишлі на заключний концертний номер перших у Галичині світських “вечерниць в пам’ять Тараса Шевченка”.

22 лютого 2024 року доцентом кафедри маркетингу Борисенко Оленою Сергіївною було проведено лекцію для здобувачів всіх курсів, присвячену Дню Державного герба України.

15 лютого 2024 року відбулася двостороння зустріч представників Факультету економіки та бізнес-адмістрування та ВШТІП Академії Прикладних Наук (м. Познань, Республіка Польща).

21 листопада 2023 року кафедра маркетингу ФЕБА організувала захід-екскурс «День Гідності та Свободи». Модератор заходу проф. Ороховська Л.А. занурила здобувачів в атмосферу Майдану 2004 року, який став символом Свободи та в події Революції листопада 2013 – лютого 2014 рр., яка є символом Гідності. Ці події стали  надзвичайно важким іспитом для України, для становлення українського народу як історичного, який усвідомив, що сенс розвитку історії – в утвердженні Свободи. У ході протистояння з владою, яка нехтувала волевиявленням людей, українці продемонстрували своє прагнення до свободи, постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів України та її європейського вибору.

26 та 28 вересня на кафедрі маркетингу успішно пройшли кваліфікаційні іспити для здобувачів вищої освіти іншого магістерського рівня освітньо-професійних програм «Маркетинг» та «Міжнародний маркетинг».

Продуктивне завершення робочого тижня для студентів та викладачів кафедри маркетингу НАУ було прикрашене яскравою подією - онлайн зустрічі з Marketing & Digital Sales Manager швейцарської компанії NEMIS Technologies пані Аліною Богдан.