як правильно ставити та досягати цілі розвитку в авіаційній галузі;
як управляти пасажиропотоками;
як впроваджувати в авіаційній галузі штучний інтелект та які побоювання щодо даної інновації виникають у авіакомпаній;
як прогнозувати діяльність авіакомпанії в складні періоди розвитку суспільства.
Слухачі з нетерпінням чекали цю зустріч та підготували безліч питань до спікера, серед яких: наскільки проблемним є прогнозування під час війни, що є головним бар’єром? Яка помилка в прогнозуванні рейсів МАУ була в 2019-2021 роках? Також слухачі дуже жваво відповідали на запитання спікера і знаходили спільні рішення щодо поставлених задач.
І вже за традицією, чекаємо наступну зустріч з Максимом Волошиним! 



Розвивай себе - розвивай Україну!
Разом до Перемоги! 
#маркетологинау

, присвячена темі «Прогнозування в цивільній авіації». Незважаючи на напружену ситуацію в багатьох містах України, обумовлену агресією ворога, обстрілами та пошкодженням енергетичної інфраструктури, зустріч відбулася, а численні присутні жваво обговорювали запропонований Максимом матеріал, який був представлений актуальними питаннями: